پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

ارولند:برای ثانیه‌های آخر نقشه داشتیم| شیمیدر تیم خوبی است

  • کد خبر: ۶۰۴۰۱
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
ارولند:برای ثانیه‌های آخر نقشه داشتیم| شیمیدر تیم خوبی است
تیم بسکتبال شیمیدر با نتیجه ۸۹ بر ۸۷ از سد تیم مدعی مهرام گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، ارل جرود راولند بازیکن آمریکایی شیمیدر در دیدار برابر مهرام توانست با ۲۷ امتیاز و ۵ ریباند کارآیی ۲۷ را به ثبت برساند.
بازیکن آمریکایی جدید تیم بسکتبال شیمیدر پس از پیروزی بر مهرام گفت: این بار اول است که به ایران آمدم و بازی می‌کنم. به تازگی پدر شدم و از این بابت خوشحالم که او بازی‌های من را نگاه می‌کند.
او که با یک ششوت در ثانیه آخر بازی باعث پیروزی شیمیدری‌ها شده بود درباره این صحنه گفت: یک نقشه بود برای ما که با ایکه پیک اندرول بازی کنیم. حتما می‌خواستیم شوت آخر برای ما باشد. روی این حرکت خیلی تمرین کرده بودم و برایم راحت بود. خوشحالم که آن شوت گل شد و توانستیم برنده شویم.
راولند درباره حضور در تیم شیمیدر نیز گفت: همه بچه‌ها خیلی با من رفتار دوستانه دارند و به من خوش آمد گفتند. آن‌ها می‌دانند خیلی سخت است که یک بازیکن اواسط فصل به تیم اضافه شود.
او در پایان گفت: شیمیدر تیم خوبی است و ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و امیدواریم که به آن برسیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->