آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ارولند:برای ثانیه‌های آخر نقشه داشتیم| شیمیدر تیم خوبی است

  • کد خبر: ۶۰۴۰۱
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
ارولند:برای ثانیه‌های آخر نقشه داشتیم| شیمیدر تیم خوبی است
تیم بسکتبال شیمیدر با نتیجه ۸۹ بر ۸۷ از سد تیم مدعی مهرام گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، ارل جرود راولند بازیکن آمریکایی شیمیدر در دیدار برابر مهرام توانست با ۲۷ امتیاز و ۵ ریباند کارآیی ۲۷ را به ثبت برساند.
بازیکن آمریکایی جدید تیم بسکتبال شیمیدر پس از پیروزی بر مهرام گفت: این بار اول است که به ایران آمدم و بازی می‌کنم. به تازگی پدر شدم و از این بابت خوشحالم که او بازی‌های من را نگاه می‌کند.
او که با یک ششوت در ثانیه آخر بازی باعث پیروزی شیمیدری‌ها شده بود درباره این صحنه گفت: یک نقشه بود برای ما که با ایکه پیک اندرول بازی کنیم. حتما می‌خواستیم شوت آخر برای ما باشد. روی این حرکت خیلی تمرین کرده بودم و برایم راحت بود. خوشحالم که آن شوت گل شد و توانستیم برنده شویم.
راولند درباره حضور در تیم شیمیدر نیز گفت: همه بچه‌ها خیلی با من رفتار دوستانه دارند و به من خوش آمد گفتند. آن‌ها می‌دانند خیلی سخت است که یک بازیکن اواسط فصل به تیم اضافه شود.
او در پایان گفت: شیمیدر تیم خوبی است و ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و امیدواریم که به آن برسیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->